دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
برخی از فوتبالیست‌ها و چهره‌های مطرح این رشته در پی قهرمانی حسن یزدانی در مسابقات جهانی نروژ به این کشتی‌گیر تبریک گفتند.

به گزارش آوای خزر، پیروزی شب گذشته حسن یزدانی مقابل تیلور آمریکایی و رسیدن به طلای مسابقات جهانی نروژ و همچنین طلای ارزشمند امیرحسین زارع در فینال مقابل کشتی‌گیر پرافتخار گرجستانی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و فوتبالیست‌ها و پیشکسوتان این رشته در صفحات شخصی خود، این دو طلای ارزشمند را تبریک گفتند.

 علی دایی جزو نخستین افرادی بود که برای قهرمانی حسن یزدانی یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت: یزدانی دل مردن ایران را شاد کرده است.

یحیی گل محمدی نیز از نخستین افرادی بود که این قهرمانی‌ها را تبریک گفت. او ابتدا پستی را بابت قهرمانی یزدانی منتشر کرد و پس از پیروزی زارع در فینال، یک استوری نیز برای کسب طلای او به اشتراک گذاشت.

مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی امید نیز نوشت: بعضی بردها خیلی دلچسبه ...

وحید امیری نیز واکنش جالبی به قهرمانی یزدانی داشت. هافبک پرسپولیس با اشاره به فینال المپیک و شکست یزدانی از تیلور نوشته است: تو همون موقع هم که نقره گرفتی، طلا بودی قهرمان. ماشالله.

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس نیز با انتشار تصاویری از یزدانی و زارع و عبارت "زنده باد قهرمان"، کسب دو مدال ارزشمند طلای جهان را به این دو تبریک گفت.

جواد نکونام، سرمربی فصل گذشته فولاد نیز به قهرمانی یزدانی واکنش نشان داد. او عکسی از این قهرمان ارزنده کشتی آزاد ایران را به اشتراک گذاشت و نوشت: تبریک به مردم ایران.

استوری‌هایی که شجاع خلیل زاده منتشر کرده نشان می‌دهد صورت زنده هر دو مبارزه یزدانی و زارع را به نظاره نشسته است. او استوری‌هایی نیز برای دو قهرمان منتشر کرد.

زبیر نیک‌نفس، بازیکن جدید استقلال نیز ویدیوی زیبایی به اشتراک گذاشته است. او کلیپی از لحظاتی پس از قهرمانی یزدانی را منتشر کرده که در کنار مادرش در حال تماشای مبارزه فینال بوده است. استرس و اشک شوق مادر زبیر نیک نفس نیز در نوع خود جالب توجه است.

واکنش چهره‌های سرشناس فوتبال به طلای یزدانی | تصاویر اشک مادر بازیکن جدید استقلال و پایکوبی مازندرانی‌های تراکتور

حسین کنعانی‌زادگان، مدافع الاهلی قطر نیز چند استوری را در رابطه با افتخار آفرینی‌های زارع و یزدانی به اشتراک گذاشت. او ویدیویی را در استوری خود منتشر کرده که نشان می‌دهد در حال مشاهده مبارزه یزدانی بوده است.

مهدی قایدی، بازیکن ایرانی شباب الاهلی نیز ویدیویی را از لحظه پیروزی حسن یزدانی در اینستاگرامش منتشر کرده است که نشان می دهد او در حال تماشای مبارزه دیدنی با تیلور بوده است و خطاب به یزدانی نوشت: با غیرت حلالت

میلاد محمدی، مهدی عبدی، احسان حاج صفی و مهدی ترابی نیز تصاویری از حسن یزدانی را در اینستاگرام خود منتشر کردند. در این میان میلاد محمدی خطاب به یزدانی نوشت: افتخار ایرانی. یه ایران را خوشحال کردی.

سعید واسعی، بازیکن تراکتور نیز ضمن تبریک این قهرمانی‌ها، ویدیوی جالبی را از محمد عباس‌زاده و عبدالله حسینی دو بازیکن شمالی تبریزی‌ها منتشر کرده که در حال رقص معروف مازندرانی هستند.

واکنش چهره‌های سرشناس فوتبال به طلای یزدانی | تصاویر اشک مادر بازیکن جدید استقلال و پایکوبی مازندرانی‌های تراکتور

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار